Promocje
Producenci
Prokonsumencki

  

Paczka w Ruchu

Szczegóły dotyczące przesyłki Paczka w RUCHu

Odbierz swoje zamówienie wygodnie w jednym z ponad 3700 kiosków RUCHu i punktów partnerskich RUCH!

RUCH posiada własną logistykę (flota i 13 magazynów w całej Polsce). Dostawy paczek wpisane są w codzienne transporty prasy do  kiosków, dzięki czemu udaje się im zachować tak wysoki wskaźnik terminowości paczek. Klient w chwili dostarczenia paczki do kiosku otrzymuje sms-a/maila z kodem, który umożliwia w szybki i łatwy sposób na odbiór swojej przesyłki.


Jak odebrać zamówienie w kiosku RUCHu?

  • Przy składaniu zamówienia wybierz formę dostawy "Paczka w RUCHu".
  • Wybierz na mapie miejsce, z któego chcesz odebrać paczkę.
  • Dokonaj płatności w momencie składania zamówienia, przy tej formie dostawy nie przyjmujemy zamówień "za pobraniem".
  • Po skompletowaniu zamówienia nadajemy Twoją paczkę.
  • Twoja paczka będzie ubezpieczona
  • W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz SMS, że paczka już czeka na Ciebie w wybranym punkcie. W SMS znajduje się również kod odbioru pozwalający odebrać paczkę tylko Tobie.
  • Udaj się do wskazanego kiosku RUCHu i odbierz paczkę. Podaj tam kod odbioru z wiadomości SMS.
  • Paczka poczeka na Ciebie przez 5 dni roboczych, liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania SMS, a po tym terminie paczka zostanie zwrócona do naszego sklepu.

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki, prosimy o kontakt z firmą RUCH S.A. pod numerem infolinii 801 800 803 (w dni robocze w godz. 7:00 - 17:00) lub mailowo: usluga@paczkawruchu.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl